Гарантійний ремонт
Для розгляду гарантійного випадку необхідно підтвердження факту покупки устаткування. Для цього необхідно мати повністю заповнений гарантійний талон. Відсутність гарантійного талона не дає права на гарантійний ремонт обладнання!
Виконання гарантійних зобов'язань здійснюється на вибір Сервісним Центром шляхом безкоштовного ремонту або заміни обладнання, на яке надійшла рекламація. Сервісний Центр залишає за собою право вирішення питання про доцільність його заміни або ремонту. Замінене по гарантії устаткування (деталі, вузли) залишається в сервісному центрі.
Гарантійний термін експлуатації збільшується на час перебування товару в ремонті.
Гарантійний термін експлуатації відремонтованих і / або замінених складових частин і / або вузлів відлічується з дня видачі користувачеві товару після ремонту і складе 12 місяців, але не менше терміну дії гарантії на виріб в цілому.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на насосне обладнання, яке здобуло пошкодження в результаті:
• неправильного електричного, гідравлічного, механічного підключення;
• використання обладнання не за призначенням або всупереч інструкції по монтажу і експлуатації;
• експлуатації устаткування з відхиленням від номінальних параметрів, викликаних непра-Вільно підбором обладнання;
• запуску насосів без води (або іншої рідини, що перекачується) або з недостатнім вхідним тиском;
• транспортування та зберігання, що не відповідає правилам, зазначеним на упаковці і в інструкції по монтажу і експлуатації;
• зовнішніх механічних впливів;
• потрапляння всередину обладнання (гідравлічну та електричну частину) сторонніх предметів, рідин і комах;
• відсутності або неправильно налаштованих або підібраних приладів автоматики і захисту, щитів управління;
• невідповідності електроживлення відповідним Державним технічним стандартам і нормам і характеристикам, зазначеним на табличці і в інструкції по монтажу і експлуатації;
• затоплення, пожежі, блискавки, перепад напруги в електромережі та інших форс-мажорних обставин;
• дефектів систем, в яких експлуатувалося обладнання;
• розбирання та ремонту, зробленого особою, яка не є представником Сервісного Центру.
• Гарантійні зобов'язання не поширюються на експлуатаційний знос швидкозношуваних вузлів і складових частин обладнання (наприклад, механічних ущільнень вала, підшипників, робочих коліс, підшипників), викликаний важкими умовами експлуатації, а також регламентної заміни відпрацьованого масла або мастила.
• До гарантійного обслуговування не відноситься чистка обладнання зовні і всередині.
• Діагностика обладнання, проведена в разі необгрунтованості претензій до працездатності техніки і відсутності конструктивних несправностей, є платною послугою і оплачується клієнтом.