ru|ua Телефон 067-504-93-40

У гору

Онлайн заявка на ремонт та обслуговування насосів Grundfos





Керівнику відділу сервісного обслуговування
ТОВ «ВЕНЕД»                                

ЗАЯВКА НА СЕРВІСНІ ПОСЛУГИ

Для прискорення відповіді на Вашу заявку, будь-ласка, заповнюйте все детально !

Організація:

Адреса:

Поштова адреса:

Прiзвище:

Iм`я:

По-Батьковi:

Моб. тел:+38

e-mail:

Організація, що виконала монтаж:

Адреса:

Тел.

Назва організації, що виконала пуско-налагоджувальні роботи:

Адреса:

Тел.+38

Тип обладнання:

Арт. №

Детальний опис проблеми:


Робоче середовище
(тип рідини, темп-ра, густина, конц-ція, наявність твердих включень)



Вид робiт Гарантійний ремонтПлатний ремонтДіагностикаВведення в експлуатацію

Шановні клієнти! Просимо Вас ознайомитись з нижченаведеними умовами:


1) Рішення про гарантію приймається спеціалістами Сервіса після обстеження насоса.
2) Якщо Ви запрошуєте нас для проведення платного ремонту після закінчення гарантійного терміну, будь-ласка, дайте підтвердження:
ТакНі або ж на ДіагностикуМонтажВведення в експлуатацію
3) Якщо ремонт не потрібний або гарантія не буде підтверджена спеціалістами Сервиса, Замовник зобов’язується оплатити транспортні витрати і робочий час спеціалістів та діагностику.
4) Якщо термін гарантії на обладнання ще не вийшов, просимо підготувати документи, підтверджуючі гарантію (Акт введення насоса в експлуатацію, накладну, гарантійний талон), а також гідравлічну, електричну, монтажну схеми підключення виробу на даному об’єкті. Заповніть всі додатки для заявки.
5) Обладнання, що надійшло для ремонту, проходить діагностику. Обов’язково заповнюється сервісний протокол з висновком та на протязі 3-х робочих днів передається власнику обладнання (тел./факс, e-mail).
6) На протязі 5-ти робочих днів після отримання сервісного протоколу, або отримання повідомлення про завершення ремонту, Власник зобов’язаний забрати обладнання з сервісного центру та у разі платного ремонту (діагностики), оплатити виконані роботи. Вартість зберігання обладнання починаючи з 6-го робочого дня зберігання - 12 грн. (з ПДВ) за добу.
7) Обладнання видається Власникові тільки при наявності талона прийому в ремонт, та сплаті послуг при не гарантійному ремонті.
8) Якщо Власник не з’явився впродовж одного місяця після отримання сервісного протоколу, та отримання письмового повідомлення (факс/e-mail), відремонтоване обладнання підлягає реалізації. За не гарантійне не відремонтоване обладнання Виконавець не несе відповідальність за його збереження, а власник зобов`язується не пред`являти ніяких претензій щодо його збереження
захисний код обновить

© ТОВ "Венед" 1993-2024 Політика конфіденційності Угода користувача Доставка та оплата